Call-center

Orvosi call center éjjel-nappal

Ügyfeleink az év minden napján, a nap 24 órájában hívhatnak minket, és gyakorló orvostól kérhetnek tanácsot

 

  • orvosi ügyeletek, gyógyszertárak, egészségügyi intézmények elérhetőségéről,
  • egészségről, betegségről,
  • egészséges táplálkozásról
  • egészséges életmódról, megelőzésről,
  • diagnosztikával, gyógykezeléssel kapcsolatos kérések esetén,
  • gyógyszerekről, azok hatásáról, mellékhatásáról, alkalmazhatóságáról, kölcsönhatásairól, helyettesíthetőségéről.

 

Az Advance Medical Hungary Kft. 2007-ben megszerezte az Országos Gyógyszerészeti Intézet (OGYI) minősítését, mely a patikán kívüli gyógyszer forgalmazáshoz call centeren keresztül történő gyógyszer információs tanácsadásra ad felhatalmazást.