Szolgáltatások

Szakmai konzultációk és együttműködés az egészségügyi ellátást végző orvosokkal és nővérekkel

A valódi, hatékony segítséget nyújtó programok az érintettek szakmai bevonásával jöhet csak létre. Szakmai workshopok, a szakmai teamek bevonásával végzett konzultációk, a betegközpontú kommunikációs módszerek alkalmazását segítő képzések során alakítjuk ki a betegek számára legmegfelelőbb programokat, ahol az orvosok és nővérek bevonásával alkotjuk meg a szükséges információs tartalmakat, folyamatokat és határozzuk meg a közreműködők körét.

Megértjük az egészségügyi ellátórendszer nehézségeit, felismerjük a humán erőforrásbeli korlátokat, megoldásokkal segítjük a felmerült tájékoztatási és szervezési hiányosságokat.


Figyelünk az orvosok mellet dolgozó ápolók/nővérek szerepének jelentőségére, szakemberek közreműködésével segítjük a betegek gondozását az orvos-beteg találkozókon kívül.


Tekintetbe vesszük az ellátóhelyek és terápiás területek sajátosságait, így az igényeikre szabott megoldásokkal nyújtunk valódi segítséget.

Módszereink

  • Személyes szakértői konzultáció az orvosokkal, nővérekkel, a szakmai teammel
  • Csoportos workshopok
  • Munkacsoportok kialakítása a betegközpontú ellátás módszereinek kidolgozására
  • Csoportos képzések szervezése a betegközpontú kommunikációs eszközök használata érdekében
  • Online workshopok és konzultációk

Igényfelmérés

Programjaink kialakításához felmérjük az egészségügyi ellátó szakemberek és a betegek igényeit. Tájékozódunk az egyéni sajátosságokról, feltérképezzünk az információ befogadásának útjait, a tájékoztatás lehetséges módjait, a működőképes kommunikációs módszereket.


Programjainkat folyamatosan monitorozzuk. Visszajelzéseket kérünk a szakemberektől és a betegektől, meghatározzuk a beavatkozási pontokat, rendszerezzük az információkat, a visszajelzések alapján fejlesztjük a szolgáltatást.

Módszereink

  • Konzultációk és workshopok online és offline módon a szakemberekkel
  • Betegszegmentáció együttműködési hajlandóság, attitűd, motiváció, betegség- és terápiás életciklus valamint betegség-értés alapján
  • Felmérések a betegek körében
  • Együttműködés betegszervezetekkel

Egyedi egészségügyi tájékoztatási és szervezési módszerek és formák kialakítása

  • Betegséghez, terápiához, szegmentációs módszerekkel kialakított beteg csoportok igényeihez, illetve az ellátóhelyekhez illeszkedő egészségügyi kommunikációs megoldásokat nyújtunk.
  • Tájékoztatás a megfelelő időben, a megfelelő kommunikációs forrásokon keresztül, szakértők bevonásával, magas minőségben, a szükséges tartalommal.
  • Egyedi online és offline megoldások.
  • Szakértők által készített és lektorált tartalmak.
  • Közérthető üzenetrendszer és kommunikációs tartalmak.
  • Az igényekhez igazított telefonos tanácsadás szakemberek bevonásával.
  • Ellátás szervezési módszerek a megfelelő időben és helyen.
  • Gyógyszerbiztonsági információk, jelentések monitorozása és követése.

Betegközpontú ellátást segítő programok

Tájékoztatás kiemelkedő figyelemmel a kezelés eredményességét nagy mértékben meghatározó beteg-együttműködést befolyásoló tényezőkre

A páciens belső tényezői:

  • Betegségtudat kialakulása
  • Egészség-értés
  • Tünetek felismerése és megértése
  • A beteg viszonyulása a betegséghez és a kezeléshez
  • A páciens motivációs tényezői és ambíciói
  • Pozitív életszemlélet
  • Stresszkezelési képesség és módszerek
  • Betegség kimenetelére vonatkozó várakozások

Terápiás tényezők:

  • Adagolás módjának megértése, megfelelő alkalmazás elsajátítása, megfelelő gyakoriság
  • Nemkívánatos események, mellékhatások felismerése és kezelése
  • Terápiahossz megértése és elfogadása
  • A terápia eredményességét mutató tényezők megértése és követése
  • Terápiaváltás szükségessége
  • Biológiai terápia, biohasonló terápia, generikus terápia sajátosságainak értése, kétségek és ellenérzések kezelése

Ellátási tényezők:

  • Megfelelő kommunikáció az ellátás során
  • A szükséges vizsgálatok megértetése, azok gyakorisága és szervezettsége
  • A szükséges információk rendelkezésre állása
  • Tájékoztatás az ellátás egyes lépcsői kapcsán
  • A kommunikáció személyessége az ellátás és gondozás során
  • Időfaktor
  • Az egyes ellátási lépcsők szervezettsége
  • Megfelelő betegút az ellátórendszerben

Társas kapcsolati tényezők:

  • Társadalmi elfogadottság
  • Tájékozott és elfogadó környezet
  • Hozzátartozók bevonása
  • Betegtárs kapcsolatok, közösséghez tartozás érzése